Træning i dag

- resultater i morgen

Tag et kursus hos os​

Ring nu

72 20 19 13

Professionel telefonservice

Evaluering:  

Den daglige telefonbetjening er vigtig PR for din arbejdsplads. De medarbejdere der bestrider denne "øretævernes holdeplads", er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af arbejdspladsen - ansigtet udadtil.

På CONSILIUM´s kursus Professionel telefonservice, lærer deltagerne at ekspedere indgående telefonsamtaler på en effektiv og serviceminded måde der gør, at de der ringer føler sig godt og professionelt behandlet.

Maksimum deltagerantal på dette kursus er 15.

og bestil en uddybende beskrivelse af kurset.

Deltagerkommentarer:

  • Dagen har været utrolig lærerig og spændende. Jeg kan med garanti bruge det jeg har lært fremover.
  • Spændende underviser. Indlevende og med humor. Flot sprog.
  • Jeg synes, det har været en super dag, som har givet et boost til min  hverdag og nogle værktøjer, som jeg kan bruge.
  • Fagligt indhold helt i top - meget brugbart.
  • God inspirerende dag - kan anbefales.
  • Mega konkret kursusmateriale - præcist og godt at tage frem en gang  imellem.
  • Friskt pust - godt at få støvet rutinerne af.
  • Fik for en gang skyld meget konkrete løsninger med hjem.
  • Instruktøren var super god til at få deltagerne til at deltage aktivt, og til at  komme med egne eksempler.
  • Kanon godt - jeg har ikke kedet mig på noget tidspunkt.
  • Et helt fantastisk kursus. Håber vi fra min arbejdsplads får lov at komme på  trin to. Kurset oversteg mine forventninger.
  • Godt at få "rystet posen" og tale med andre i samme funktion i forskellige  firmaer.​

CONSILIUM APS  |  KLOSTERMOSEVEJ 140  |  3000 HELSINGØR  |  TEL 72 20 19 13  |  FAX 70 22 44 12  |  lami@teknologisk.dk