Træning i dag

- resultater i morgen

Tag et kursus hos os​

Ring nu

72 20 19 13

Professionel telefonservice #2

Evaluering:  

Medarbejderne på telefonen er fremtidens nøglepersoner for vækst og fastholdelse af de eksisterende kunder, og har derfor behov for løbende uddannelse og træning.

På CONSILIUM´s kursus Professionel telefonservice #2, lærer deltagerne at situationstilpasse deres betjening af de der ringer samt at "se sig selv" med kundens øjne.

Kurset er en opfølgning på "Professionel telefonservice", og er meget deltagerorienteret med en række praktiske telefonøvelser.

Maksimum deltagerantal på dette kursus er 12.

og bestil en uddybende beskrivelse af kurset.

Deltagerkommentarer:

  • Meget brugbart i hverdagen.
  • Det er et godt og udfordrende kursus, som giver nye impulser og tanke for at ændre de ting man siger på grund af rutine, som sidder på rygraden.
  • Rigtig godt med telefonøvelserne.
  • Super dygtig underviser - godt sprog, glad og givende.
  • Altid en god kursusdag hos CONSILIUM.
  • Jeg har flere ting skrevet ned i min handlingsplan, som jeg skal hjem og arbejde med.
  • Varieret og levende undervisning.
  • Godt med de praktiske øvelser.
  • Kompetent og erfaren underviser.
  • Instruktøren har en levende og meget præcis måde at undervise på.
  • Det levede i høj grad op til mine forventninger.

Det var et fantastisk spændende og lærerigt kursus.​

CONSILIUM APS  |  KLOSTERMOSEVEJ 140  |  3000 HELSINGØR  |  TEL 72 20 19 13  |  FAX 70 22 44 12  |  lami@teknologisk.dk