Facebook
Gå til forsiden

 

Telefontræning

 

Hos CONSILIUM får du adgang til Danmarks største udbud af åbne og firmatilpassede kurser for jeres medarbejdere på telefonen.

 

  • Reception og omstilling
  • Kundeservice
  • Helpdesk / Servicedesk
  • Ordremodtagelse
  • Callcenter
  • Reklamationsafdelinger
  • Winback


Den daglige kundebetjening pr. telefon er vigtig for din arbejdsplads. De medarbejdere der bestrider denne "øretævernes holdeplads", er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet - ansigtet udadtil.

Medarbejderne på telefonen er med til at bekræfte kunderne i deres valg af leverandør - eller det modsatte.

Der er derfor mange fordele ved at træne og udvikle medarbejderne på telefonen - både økonomisk, fagligt og menneskeligt.

Klik på kursustitlerne til højre og læs mere om CONSILIUM´s telefonkurser.

Alle CONSILIUM´s kurser kan også afholdes internt i din virksomhed.

Klik her og bestil uddybende beskrivelser af de kurser du er interesseret i.

 

 

             Telefonkurser der virker

Træning i dag
- resultater i morgen

 

Tag et kursus hos os

 

Ring nu
70 22 44 02
 
Se kursuskalender

CONSILIUM APS  |  KLOSTERMOSEVEJ 140  |  3000 HELSINGØR  |  TEL 70 22 44 02  |  FAX 70 22 44 12  |  INFO@CONSILIUM-DK.DK  .DK