forside
Se vores linkedin profil
Facebook
Gå til forsiden

 

Telefontræning

 

Hos CONSILIUM får du adgang til Danmarks største udbud af åbne og firmatilpassede kurser for jeres medarbejdere på telefonen.

 

  • Reception og omstilling
  • Kundeservice
  • Helpdesk / Servicedesk
  • Ordremodtagelse
  • Callcenter
  • Reklamationsafdelinger
  • Winback


Den daglige telefonbetjening er vigtig for din arbejdsplads. De medarbejdere der bestrider denne "øretævernes holdeplads", er vigtige nøglepersoner, der dagligt er med til at præge kundernes oplevelse af firmaet - ansigtet udadtil.

Medarbejderne på telefonen er med til at bekræfte kunderne i deres valg af leverandør - eller det modsatte.

Der er derfor mange fordele ved at træne og udvikle medarbejderne på telefonen - både økonomisk, fagligt og menneskeligt.

Klik på kursustitlerne til højre og læs mere om CONSILIUM´s telefonkurser.

Alle CONSILIUM´s kurser kan også afholdes internt i din virksomhed.

 

og bestil uddybende beskrivelser af de kurser du er interesseret i.

 

                       

                         Telefonkurser der virker

Træning i dag
- resultater i morgen

 

Tag et kursus hos os

 

Ring nu
70 22 44 02
 
Se kursuskalender

CONSILIUM APS  |  KLOSTERMOSEVEJ 140  |  3000 HELSINGØR  |  TEL 70 22 44 02  |  FAX 70 22 44 12  |  INFO@CONSILIUM-DK.DK  .DK